Splošni pogoji
Priporočamo ti, da pred uporabo spletne trgovinice mojŠkratek, pozorno prebereš spodaj navedene splošne pogoje poslovanja. Če želiš, si jih lahko natisneš v pdf obliki s klikom tukaj. V kolikor boš uporabljala spletno stran in nadaljevala z nakupom na spletni strani mojŠkratek, smatramo, da si seznanjena in da se v celoti strinjaš z našimi splošnimi pogoji. mojŠkratek na svoji spletni strani nagovarja uporabnike s tikanjem, v ženskem spolu.
Splošni pogoji spletne trgovinice mojŠkratek so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S spletno trgovino mojŠkratek upravlja podjetje Spletna trgovina, izobraževanje in svetovanje, Nina Černela Savarin s.p.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovinice mojŠkratek.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
POMEMBNO
Smo majhno družinsko podjetje in se po najboljših močeh trudimo, da smo do kupcev kar se da prijazni. Včasih se vseeno zgodi, da nam zmanjka rok ali pa da škratki ponagajajo (v vseh teh letih smo videli že marsikakšen zaplet :).
Zato se pri morebitnih težavah ob naročanju, ob dostavi ali kasneje ob težavah s kupljenim izdelkom brez oklevanja obrni na nas. Potrudili se bomo, da bomo našli ustrezno rešitev!
1. NAROČANJE
Prek spletne pošte poteka naročanje 24 ur na dan, vse dni v tednu. Odgovorimo ti kar se da hitro, najpogosteje še isti dan. Zaradi narave elektronske pošte se izjemoma zgodi, da sporočilo ne prispe do prejemnika. Če torej ne prejmeš odgovora v roku dveh dni se, lepo prosimo, ponovno obrni na nas.
POSTOPEK NAKUPA
- V trgovini izberi želen izdelek in ga dodaj v košarico s klikom na gumb “V KOŠARICO”. Tako bo artikel dodan na seznam tvojega naročila. Če želenega izdelka, ki ga iščeš ni (npr. velikosti, barve), povprašaj o dobavljivosti na info@mojskratek.si.
- Izdelke, ki so dodane tvoji košarici lahko vidiš s klikom na “PRIKAŽI KOŠARICO”.
- V košarici lahko izdelek odstraniš s klikom na gumb “X” (odstrani ta izdelek).
- Košarica ti tudi omogoča, da spreminjaš količino naročenega izdelka z vnosom nove količine. V tem primeru ne pozabi klikniti na gumb “OSVEŽI KOŠARICO”.
- V kolikor imaš veljavni kupon, lahko v košarici vneseš njegovo kodo tako, da jo vpišeš v okno “KODA KUPONA” in izbereš “UPORABI KUPON”. Kuponi niso združljivi z izdelki v akciji.
- Po pregledu naročila, klikni na gumb “NADALJUJ NA BLAGAJNO”.
- V tem koraku vpiši podatke plačnika (ime, priimek, naslov, poštno številko, telefonsko številko, e-mail naslov). V kolikor se naslov plačnika razlikuje od naslova za dostavo, izberi možnost “DOSTAVI NA DRUG NASLOV?” in tukaj vnesi želeni naslov za dostavo.
- V kolikor želiš k naročilu oddati tudi komentar, lahko to storiš tako, da vpišeš tekst v “OPOMBE NAROČILA”.
- Izberi še način plačila: “PLAČILO PO POVZETJU” (plačaš ob dostavi) ali “NEPOSREDNA BANČNA TRANSAKCIJA” (predhodno nakažeš na dani TRR).
- ODKLJUKAŠ okence, da se strinjaš s temi pogoji poslovanja
- Preveri svoje podatke in jih po potrebi dopolni s klikom na ustrezen predhodni korak.
- S klikom na gumb “ZAKLJUČI NAKUP”, oddaš naročilo, ki ga ni več mogoče spremeniti.
- Po oddaji naročila boš preusmerjena na zaključno stran s povzetkom naročila, istočasno pa boš na svoj naveden elektronski naslov prejela sporočilo s povzetkom naročila.
- V najkrajšem času ti odgovorimo in sporočimo stanje tvojega naročila.
Če v postopku naročanja naletiš na kakršnekoli težave, se brez oklevanja obrni na nas na info@mojskratek.si.
Ob oddaji naročila se kreira uporabniški račun. Uporabnik na svoj elektronski naslov prejme uporabniško ime in geslo s katerim lahko dostopa do ugodnosti na naši spletni strani (npr. brezplačne video vsebine). Navodila naših ugodnosti so povezana s programom za obdelavo e-mailov, ki omogočajo samodejno obveščanje uporabnika prek e-pošte (avtomatizirana sporočila). mojŠkratek lahko elektronske naslove uporablja tudi za pošiljanje sporočil komercialne narave. Od prejemanja sporočil pa ima uporabnik vedno možnost, da se lahko kadarkoli odjavi.
2. CENE IN DAVKI
Vse cene so izražene v EUR (eurih) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV).
3. NAČIN PLAČILA
Plačaš lahko na dva načina:
- po povzetju
Podjetje Nina Černela Savarin s.p. izda račun, ki ga kupec prejme ob prevzemu in plačilu pošiljke. - po predračunu – nakazilo na TRR
V tem primeru ti pošljemo predračun s podatki o firmi, na podlagi katerega lahko z elektronskim bančništvom narediš prenos med računoma (če si pri Delavski hranilnici) ali izpolniš nalog UPN (ne posebne položnice!). Sredstva lahko nakažeš tudi na podlagi prejete ponudbe.
Kratko sporočilo o vplačilu nam precej olajša delo.
4. DOSTAVA IN STROŠKI DOSTAVE
Dostava naročenih izdelkov v naši spletni trgovini se izvede v najkrajšem možnem času. Tvoje naročilo bomo obdelali še isti oz. naslednji delovni dan. V res izjemnih primerih (bolezen, dopusti ipd.) se lahko dostava zamakne za dva do tri delovne dni od prejema tvojega naročila.
mojŠkratek.si ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi ne dobave artiklov, ki jih mojŠkratek.si nima na zalogi v lastnem skladišču.
Izdelke bomo dostavili na naslov, katerega si navedel/a ob registraciji oz. nakupnem postopku. Priporočamo ti, da navedeš naslov na katerem se nahajaš v dopoldanskem času.
- V primeru plačila po povzetju je pošiljka odkupna, cena je enotna 3,90 EUR.
- V primeru plačila po predračunu nakažeš sredstva na naš TRR. Vse ostalo poteka kot pri plačilu po povzetju, le proviziji se izogneš.
Dostavo paketov vršimo prek:
- dostavne službe GLS Slovenija (večji paketi)
Ko bo tvoj paket pripravljen in bo vnesen v sistem, te bo GLS prek e-pošte in mobilne številke obveščal o poteku dostave. Preko povezave, ki jo boš prejel/a po emailu, lahko izbereš enega izmed več načinov dostave. Paket lahko poljubno preusmeriš na drug naslov kjer se nahajaš v dopoldanskem času ali pa ga preusmeriš v eno izmed paketnih trgovin (PETROL, OMV, BIGBANG…) v kateri lahko paket prevzameš sam/a (poštno ležeče). Po želji pa lahko tudi sam/a izbiraš poljuben datum dostave. Seznam paketnih trgovin si lahko ogledaš tukaj (klik). V kolikor boš svoj paket prevzela na Petrol-u, ti bo dodatno zaračunano storitev vročanja paketa v višini 0,45€ (na dan 8.4.2019 oz. kakor navedeno v pogojih GLS). V kolikor bo pošiljka odkupna pa še dodatnih 1,05€. Za vročitev paketa brez odkupnine boš tako plačala 0,45€, za vročitev z odkupnino pa 1,5€. Znesek velja za vsak posamezen vročen paket.
Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačaš z gotovino ali s kreditno / debetno kartico. V primeru, da boš svoje blago plačal/a s kartico, se ti bodo dodatno zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,43 % (oz. kot določa GLS) od zneska odkupnine, za katero ti bo GLS kurir izdal račun.V primeru neuspešnega poskusa dostave ti bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki oziroma boš o tem obveščen/a po SMS in e-pošti. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 90), ter njihov elektronski naslov (info@gls-slovenia.com). Na navedene kontaktne informacije se lahko obrneš od ponedeljka do petka med 7:30 in 21:00 uro.
- Pošte Slovenije (manjši paketi)
Pošta Slovenije bo tvoj paket dostavila priporočeno na naslov, ki si ga navedel/a ob oddaji naročila. V primeru plačila po povzetju, je pošiljka odkupna. Pošta ti bo v tem primeru zaračunala provizijo (na dan 5.5.2017 znaša provizija 1,22 EUR).
Izbira dostavne službe je stvar ponudnika. Strošek dostave je samodejno izračunan ob zaključku nakupa. Za vsa naročila do vključno 69,99 EUR znaša cena dostave 3,90 EUR. Pri nakupu nad 70 € je dostava brezplačna.
Izdelke, ki so pošli, ti bomo dobavili po predhodnem dogovoru s teboj. Poklicali te bomo po telefonu oz. ti to sporočili na tvoj e-naslov.
Za informacije v zvezi s pošiljanjem v tujino nas prosim kontaktiraj prek e-maila: info@mojskratek.si.
5. IZDAJA RAČUNA
Seveda ob vsakem nakupu izdamo račun. Ker smo okolju prijazno podjetje, računov ne tiskamo in ne prilagamo k pošiljki. Račun pošljemo po e-pošti takoj, ko odpremimo blago. V primeru, da potrebuješ tiskani račun, pa nas prosimo o tem obvesti v komentarju ob oddaji naročila. Prav tako nas v komentarju ob oddaji naročila obvesti, če potrebuješ račun na podjetje. Kljub temu, da izdamo račun za vsako pošiljko, pa smo te dolžni opozoriti:
6. ODSTOP OD NAROČENEGA BLAGA TER VRAČILO
V naši trgovinici skrbimo za kakovost blaga. V primeru, da si prejela izdelek, ki ne ustreza tvojim željam ali potrebam, ga bomo rade volje nadomestili z drugim ali ti vrnili denar. V 14. dneh (velja le za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitvene dejavnosti) od prevzema blaga imaš pravico, ne glede na razlog, sporočiti, da odstopaš od nakupa. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je oddano v roku. O nameravanem vračilu izdelka (odstopu od pogodbe) nas prosimo pisno obvesti prek e-pošte (info@mojskratek.si). Obrazec za odstop od pogodbe, sklenjene na daljavo, si lahko preneseš s klikom tukaj. Edini strošek, ki te v tem primeru bremeni, je neposredni strošek vračila blaga in poštnina. Slednjega moraš vrniti podjetju najkasneje v 14. dneh po sporočilu o odstopu.
Artikel, ki je predmet vračila, moraš vrniti nerabljen, nepoškodovan, v svoji prvotni, originalni nepoškodovani embalaži, ki ni popisana, porisana, polepljena z barvnim lepilnim trakom ali kako drugače poškodovana ali uničena. Izdelek mora biti vrnjen z vso priloženo dokumentacijo, etiketami ter oznakami (enako kot ob prejemu izdelka) in v nespremenjeni količini. Blago ne sme biti nošeno, oprano ali kakorkoli prirejeno osebnim potrebam. Artiklov do odstopa od pogodbe ne smeš neovirano uporabljati. Smeš opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za dejansko uporabo artiklov, kar pomeni, da kupec s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe in vračila izdelka. Kot potrošnik odgovarjaš za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanje blaga. Prodajalec si v takem primeru pridružuje pravico, da za take izdelke ugotovi znižano vrednost izdelka ter kupcu pri vračilu kupnine upošteva znižano vrednost izdelka ali sam izdelek vrne kupcu.
Po prejemu blaga in ugotovitvi, da je le-to nepoškodovano, neuporabljeno, neoprano, neumazano, v nepoškodovani originalni embalaži, zapakirano in v nespremenjeni količini, ti skladno z zakonom (najkasneje v roku 14. dni) vrnemo kupnino za opravljeno plačilo vrnjenega izdelka. Vračilo vplačanega zneska izvršimo na enak način kot ga je uporabil kupec v spletni trgovini, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Spletna trgovina ni dolžna in ne sprejema pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo tem splošnim pogojem poslovanja. Pošiljke, ki bodo na naš naslov poslane s plačilom po povzetju oz. s storitvijo poštnino plača naslovnik, bodo zavrnjene in vrnjene pošiljatelju na njegove stroške.
Pri odstopu od pogodbe, kjer se koristijo bonusi, kode za popust ali promocijske kode, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se potrošniku ne vrnejo. Potrošniku se vrne le vplačani znesek kupnine. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se vrne potrošniku kot darilni bon. Darilnih bonov in kod za popust ni možno zamenjati za gotovino.
Odstop od pogodbe ne pride v poštev v naslednjih primerih:
– Za blago, ki je izdelano oz. posebej naročeno po navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam
– DARILNI BONI
Pri darilnih bonih veljajo posebni pogoji. Če je bila koda darilnega bona že uporabljena, potem odstop od pogodbe in vračilo denarja ni več mogoče.
– BLAGO S SLEDOVI UPORABE (v notranjosti in zunanjosti)
Izdelki naj bodo NERABLJENI, nepoškodovani, nenošeni, v originalni embalaži, z originalnimi etiketami oz. deklaracijami in z vsemi ostalimi dodatki s katerimi si blago dobila. V kolikor so izdelki poškodovani, rabljeni, oprani, umazani, imajo sledi prahu, dlak, las ipd., nošeni, nimajo pritrjenih originalnih etiket oz. deklaracij, brez originalne embalaže oz. v poškodovani embalaži, z znaki uporabe, si pridržujemo pravico, da vračilo zavrnemo.
V pojem blago, ki ga obravnava ZVPOT, se šteje tudi prodajna embalaža. Ta je sestavni del blaga, ga reklamira, vsebuje slike izdelka in tehnične značilnosti. Z uničenjem ali poškodovanjem embalaže se vrednost blaga zniža. Za poškodovano embalažo, za katero je odgovoren potrošnik (npr.; ker je pri vračilu nepazljivo zapakiral paket, ali ker je ob odpiranju po nepotrebnem raztrgal embalažo), trgovec zaračuna odškodnino višine 30% vrednosti blaga.
7. MENJAVA
Če ugotoviš, da ti velikost ne ustreza, artikel (v nerabljenem stanju) brez problema zamenjamo za ustrezno velikost. Stroški pošiljanja nazaj so v tem primeru na tvoji strani. Tudi za blago, ki je predmet zamenjave velja, da mora biti v takšnem stanju, kot velja za blago pri odstopu od naročenega blaga in vračilu (glej točko 6).
8. REKLAMACIJA
V primeru, da si prejel/a paket poškodovan med transportom, le tega takoj reklamiraj tvojemu dostavljavcu in nas obvesti na mail info@mojskratek.si.
Če si prejel/a napačen izdelek ali izdelek z napako, nas prosimo o tem predhodno obvesti na info@mojskratek.si in dogovorili se bomo za vračilo. Posredovali ti bomo tudi podatke na kateri naslov nam lahko izdelke vrneš.
Izdelek ti bomo zamenjali ali vrnili tvoj denar, pokrili bomo tudi stroške pošiljanja novega artikla.
9. STVARNE NAPAKE
Trudimo se, da ti dostavimo najboljše artikle. V kolikor meniš, da artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo, lahko uveljavljaš stvarno napako.
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov je napaka stvarna:
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Če ima blago stvarno napako, je kupec dolžan o napaki pisno obvestiti ponudnika. Le z obvestilom lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake. Kupec je dolžan natančno opisati napako in ponudniku omogočiti pregled blaga. Za prijavo stvarne napake lahko izpolniš obrazec, ki ga najdeš tukaj.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Stvarno napako lahko kupec prijavi z elektronskim sporočilom na naslov info@mojskratek.si ali prek navadne pošte na naslov sedeža podjetja ter priloži izpolnjen obrazec za uveljavljanje stvarne napake in omogoči pregled izdelka. V primeru pošiljanja izdelka po pošti, stroške pošiljanja krije kupec. Če je ugotovljeno, da je stvarna napaka utemeljena, se kupcu poleg kupnine, povrne tudi stroške pošiljanja. Ponudnik pisno odgovori kupcu o reševanju zahteve v roku 8 dni od prejema izdelka. Za prijavo stvarne napake lahko izpolniš obrazec, ki ga najdeš tukaj.
Odgovornost za stvarne napake ponudnika ni podana v primerih, ki izhajajo iz sfere kupca (oz. tretje osebe), zlasti pa nastanejo, če blago ni pravilno uporabljeno, zaradi mehanskih poškodb ali nedovoljenih posegov (kot so npr. popravila).
Ponudnik odgovarja za stvarne napake na blagu v roku dveh let, odkar je bila stvar izročena kupcu. Ponudnik za stvarne napake na blagu ne odgovarja več po preteku dveh let, odkar je bila stvar izročena.
Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja in/ali zakona, ki ureja varstvo potrošnikov, če ta zakona ne določata drugače.
10. PODATKI NA STRANEH, ODVEZA ODGOVORNOSTI
Pridržujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb, tako splošnih pogojev kot tudi pogojev spletne trgovine. Napake so možne in zanje ne prevzemamo nikakršne odgovornosti. Spletna trgovina mojŠkratek stremi k najvišji mogoči stopnji ažurnosti in pravilnosti objavljenih podatkov na mojskratek.si. Kljub temu lahko zmanjšana stopnja delovanja uporabljene tehnološke rešitve, vnos, prenos ali pa kakršnakoli druga obdelava podatkov, povzroči napako, ki je prikazana na spletni strani. V primeru, da obiskovalec spletne strani ocenjuje, da gre za napačno prikazan podatek, prosimo, da nam to sporoči na elektronski naslov info@mojskratek.si. V takih primerih bomo kupca o spremembah obvestili in mu omogočili, da odstopi od pogodbe ali zamenja naročeno. Podjetje ni odgovorno za občasno nedelovanje spletne strani, video in ostalih vsebin. Prav tako ne odgovarjamo za manjša odstopanja na priloženih fotografijah izdelkov, zaradi različnih resolucij ekranov. Za morebitne napake se iskreno opravičujemo in prosimo za razumevanje. V ozadju spletne trgovine mojŠkratek smo samo ljudje :).
Spletna trgovina se po svojih najboljših močeh trudi na spletni strani in trgovini mojŠkratek.si zagotavljati točne in aktualne vsebine, vendar ne odgovarja za morebitno netočnost in neaktualnost objavljenih vsebin. Karakteristike izdelkov, njihova zaloga in cena se lahko spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti vsebin na spletni strani. V takem primeru, bo ponudnik uporabnika obvestil o eventualnih spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. V primeru, da ponudnik naročila ne more izvesti, si prav tako kot kupec, tudi ponudnik pridržuje vso pravico, da od naročila nepreklicno odstopi. O tem obvesti kupca. Pritožba zoper takšno odločitev ni mogoča. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka, sodijo zgolj kot informativni prikaz izdelka. Stranke se nanje v nobenem primeru ne morejo sklicevati ali na njihovi podlagi karkoli terjati od ponudnika.
Pridržujemo si pravico, da odstopimo od pogodbe v primeru očitnih napak. Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih podjetje v primeru vednosti ne bi potrdilo oziroma sklenilo pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni, seštevanje kod itd. Prav tako si pridržujemo pravico odstopa od pogodbe sklenjene na daljavo v primeru lastne presoje za posameznega kupca, brez navedbe razloga za odstop.
11. VELJAVNOST NAROČILA
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Kupec s svojim naročilom potrjuje, da sprejema naše prodajne pogoje in se zavezuje k plačilu! Kupec lahko odstopi od pogodbe v 14-ih dneh po prejemu blaga. V primeru, da ne moremo zagotoviti dobave blaga, lahko odstopimo od naročila. Kupca o tem obvestimo na elektronski naslov oz. telefon.
12. HRANJENJE NAROČILA
Oddano elektronsko naročilo oz. sklenjena pogodba o nakupu je shranjena na sedežu podjetja. Na zahtevo potrošnika, le-ta kopijo naročila prejme na elektronski naslov oz. na fizični naslov, ki je naveden v naročilu. Zahteva se lahko poda na naš elektronski naslov info@mojskratek.si ali pisno na sedež podjetja.
13. VAROVANJE PODATKOV
Podjetje Nina Černela Savarin s.p. se zavezuje, da bodo vsi podatki, ki nam jih boš zaupal/a, varovani v skladu z veljavno zakonodajo in ne bodo na nezakonit način posredovani tretjim osebam ali na katerikoli drug način zlorabljeni. Na željo kupca bomo podatke uporabili za pošiljanje reklamnih sporočil, novosti v ponudbi in promocijskih akcijah.
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacije na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili aktualne zakonodaje.
Oglasna elektronska sporočila ponudnika bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila;
- pošiljatelj bo jasno razviden;
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne, prav tako bo ponudnik jasno določil pogoje udeležbe v njih;
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil. Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Ob posredovanju svojih podatkov soglašaš s temi splošnimi pogoji in soglašaš, da te podjetje Nina Černela Savarin s.p. obvešča o novostih ter akcijah v spletni trgovinici mojŠkratek in njenih dejavnostih. Hkrati si seznanjen/a, da se lahko iz sistema sporočil kadarkoli izpišeš.
Če želiš v trgovini mojŠkratek.si opraviti nakup, potrebujemo poleg navedenih podatkov, še tvoj naslov in telefonsko številko. To nam omogoča, da zagotovimo nemoten proces končne izvedbe tvojega naročila, in da te lahko obvestimo o morebitnih spremembah ob naročilu.
Več o Politiki varovanja zasebnosti si lahko pogledaš tukaj.
14. OSTALI POGOJI
Nakupe preko spletne strani in trgovine mojŠkratek smejo opravljati samo osebe, ki so starejše od 18 let. Osebe, stare od 15 do 18 let smejo nakupe preko spletne strani in trgovine mojŠkratek opravljati samo ob predhodnem pisnem soglasju staršev oz. zakonitih zastopnikov.
Uporabnik je dolžan uporabljati spletno stran in trgovino mojŠkratek.si izključno v nekomercialne namene. Prav tako je prepovedana uporaba spletne strani in trgovine mojŠkratek.si za prenašanje škodljivih programov (kot npr.: virusi), kakor tudi kakršnakoli druga zloraba spletne strani in trgovine mojŠkratek.si.
Spletna stran in trgovina mojŠkratek.si ter vse objavljene vsebine so last ponudnika oz. je ponudnik imetnik pravic za njihovo uporabo in razpolaganje z njimi. Uporabnik navedenih vsebin ne sme spreminjati, kopirati, razmnoževati, ponovno objavljati ali na kakršenkoli drug način širiti brez izrecnega predhodnega dovoljenja ponudnika. Uporabnik je dolžan v okviru dovoljene uporabe vsebin ohraniti vse označbe avtorskih pravic in drugih pravic industrijske lastnine ter morebitna druga obvestila in opozorila.
Blagovne in storitvene znamke ter logotipi (npr. znamka mojŠkratek in logotip mojŠkratek), objavljeni na spletni strani, so last ponudnika oz. je ponudnik imetnik pravic za njihovo uporabo in razpolaganje z njimi. Uporabnik navedenih blagovnih in storitvenih znamk ter logotipov ne sme uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljena ponudnika.
Ponudnik ne odgovarja uporabnikom za morebitno nedosegljivost spletne strani in trgovine mojŠkratek.si, za motnje pri dostopu do spletne strani in trgovine mojŠkratek.si, za motnje pri uporabi spletne strani in trgovine mojŠkratek.si, za slabšo kakovost spletne strani in trgovine mojŠkratek.si ter za katerokoli drugo napako na in v zvezi s spletno stranjo in trgovino mojŠkratek.si.
Ponudnik sme brez predhodnega opozorila prekiniti delovanje spletne strani in trgovine mojŠkratek.si:
(i) če zaradi napake, okvare, naravne ali druge nesreče ter iz drugih podobnih vzrokov tehnično ne more zagotavljati spletne strani in trgovine mojŠkratek.si in
(ii) če je to potrebno zaradi vzdrževalnih del na omrežju oz. drugi infrastrukturi.
Ponudnik ne prevzema odgovornosti za:
- vsebine, ki jih tretje osebe objavijo na spletni strani in trgovini mojŠkratek.si in kakršnekoli nezaželene posledice objave teh vsebin v razmerju do kateregakoli tretjega;
- nedelovanje spletne strani in trgovine mojŠkratek.si;
- kakršnekoli neželene posledice, ki bi jo uporabnik utrpel zaradi uporabe spletne strani in trgovine mojŠkratek.si.
Ponudnik ima pravico uporabiti pozitivne izjave strank, ki jih pridobi preko elektronskih sporočil in telefonskih razgovorov, v tržne namene. Ponudnik se zavezuje, da bo podatke anonimiziral in s tem onemogočil identifikacijo stranke, razen v primeru, ko od stranke pridobi eksplicitno privolitev.
Ponudnik ima pravico uporabiti podatke iz strežniških dnevnikov in drugih virov za analitiko, boljšo segmentacijo strank in trženje strankam.
15. VARNOST SPLETNE TRGOVINE
V spletni trgovini mojŠkratek.si uporabljamo več varnostno-zaščitnih sistemov, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo ali zlorabo podatkov.
16. VARSTVO POTROŠNIKOV
Pri prodaji spoštujemo Zakon o varstvu potrošnikov. Prav tako poslujemo v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju.
17. DELAVNICE, SVETOVANJA
Vse storitve (delavnice, svetovanja) se plačujejo s 100% avansom vnaprej. Kupnine na rezervirane termine delavnic in svetovanj ne vračamo, razen v primeru odpovedi termina iz naše strani. Odpoved termina oz. odsotnost nam pisno sporoči na info@mojskratek.si. Ostalih oblik komunikacije (FB, SMS…) pri odpovedi ne upoštevamo. V primeru odpovedi termina iz tvoje strani veljajo naslednji pogoji: 1. Odpoved do 7 dni pred storitvijo: celotno vplačano kupnino lahko porabiš v roku treh mesecev za enako ali drugo storitev (upošteva se v celoti vplačan znesek. Za dražje storitve je potrebno doplačilo do polne cene storitve.). Podaljšanje več kot tri mesece od prve odpovedi ni možno. Po preteku treh mesecev od prve odpovedi se smatra, da je bila storitev opravljena in se kupnina ne vrača. 2. Odpoved do 48 ur pred storitvijo: 30% vplačane kupnine zadržimo, 70% vplačane kupnine lahko izkoristiš v roku enega meseca za enako ali drugo storitev (upošteva se 70% vplačanega zneska. Za enako ali dražjo storitev je potrebno doplačilo do polne cene storitve.). 3. Odpoved manj kot 48 ur pred storitvijo oz. neudeležba: smatra se kot, da je bila storitev opravljena. Kupnino v celoti zadržimo, torej je ne vračamo, niti upoštevamo za druge storitve.
V primeru odpovedi termina na prijave v manj kot 48 urah pred storitvijo, veljajo določila iz točke 3.
Delavnice, svetovanja in ostale aktivnosti povezane z nošenjem, izvajamo v sodelovanju z zunanjimi sodelavci, ki so za področje ergonomskega nošenja ustrezno usposobljeni.
Zaradi narave dela si pridržujemo vso pravico, da v primerih, ko ocenimo, da svetovanje, delavnico za stranko ne bi bilo mogoče izpeljati strokovno iz naše strani, stranko zavrnemo. Pritožba na takšno odločitev ni mogoča.
V nobenem primeru ne odgovarjamo, če starši izdelke kupljene v spletni trgovini mojŠkratek ne uporabljajo v skladu s priporočili proizvajalcev. Prav tako ne prevzemamo odgovornosti za to, da otrok izdelka ne sprejme.
18. IZPOSOJA NOSILK
Nosilke odpošljemo na izposojo le takrat, ko stranka zanje vplača kavcijo. Kavcijo vrnemo vedno, ko izposojena nosilka k nam prispe nepoškodovana. Izposojena nosilka naj se vrne k nam nazaj v enakem stanju, kakor je bila poslana (originalna embalaža nosilke, priložena navodila proizvajalca in zaščitna škatla – uporabiš lahko tisto, v kateri je izposojena nosilka k tebi prispela). V primeru poškodbe nosilke (ali originalne embalaže – npr. vračanje izposojene nosilke samo v originalni embalaži nosilke), si pridržujemo pravico, da obdržimo celotno kavcijo oz. del nje. V kolikor se po izposoji odločiš za nakup nosilke, ti vplačano kavcijo upoštevamo pri nakupu nove nosilke. V primerih, ko v spletni trgovini veljajo posebne ugodnosti in so nosilke znižane na ceno, ki je nižja od vplačane kavcije, te razlike med znižano nosilko in vplačano kavcijo ne vračamo. Imaš pa pravico, da ta znesek uporabiš za nakup drugega izdelka. Poštnina pri izposoji nosilke je vedno tvoj strošek.
19. AVTORSKE PRAVICE
Stranka (naročnik), v nobenem primeru ne more pridobiti nobenih avtorskih pravic na vsebine, ki jih je razvil ponudnik ali glede katerih je ponudnik imetnik materialnih avtorskih pravic. Ponudnik lahko kadarkoli spremeni način označitve avtorstva oziroma imetništva materialnih avtorskih pravic.
Brez izrecnega pisnega soglasja ponudnika, je stranki prepovedano posegati v avtorska dela ponudnika, jih predelovati ali prirejati ter prenašati pravice in dostope na teh delih na tretje osebe.
20. KONČNE DOLOČBE
Ponudnik in stranka se zavezujeta spore reševati po mirni poti, v kolikor to ne bo mogoče, pa bo o sporih odločalo stvarno pristojno sodišče po vsakokratnem sedežu ponudnika. Razmerje med ponudnikom in stranko se presoja po slovenskem pravu, brez uporabe pravil o mednarodnem zasebnem pravu in postopku. Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
mojŠkatek, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Ponudnik sme v skladu s svojo odločitvijo kadarkoli spremeniti te splošne pogoje. Šteje se, da uporabnik soglaša s spremembami splošnih pogojev, če po objavi sprememb nadaljuje z uporabo spletne strani mojŠkratek.
Ponudnik besedila pogodbe ne shranjuje. Pogodbo je mogoče skleniti v slovenskem jeziku.
PODATKI O PODJETJU:
Spletna trgovina, izobraževanje in svetovanje, Nina Černela Savarin s.p.
Spodnje Škofije 124a
6281 Škofije
Poslovna enota se nahaja v Prekmurju: Filovci, 9222 Bogojina.
e-mail: info@mojskratek.si
Telefonska številka: 031 43 7654
Matična številka: 7153929000
Davčna številka: SI92041817
Zavezanec za DDV: DA
TRR: SI56 6100 0001 9172 494, Delavska hranilnica d.d.
Podjetje je vpisano v poslovni register Slovenije (AJPES) z dne 5.10.2016, z opravilno številko 316-03-04591-2016/2.
Pogoji so bili nazadnje spremenjeni 8. 2. 2021.